Όταν το δωρεάν δεν είναι δωρεάν!

«Τα παιδιά και οι νέοι ξοδεύουν πολλά χρήματα online. Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε αυτή την  πραγματικότητα και να δημιουργήσουμε έναν οδικό χάρτη για τα παιδιά ως καταναλωτές. Εάν μια επιχείρηση είναι διατεθειμένη να πάρει χρήματα από ένα παιδί, πρέπει να αποδεχθεί και την υποχρέωση της να προστατεύσει αυτό το παιδί εάν αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν ή την υπηρεσία ή χρειαστεί βοήθεια online», λέει ο John Carr ειδικός της eNasco και συν-συγγραφέας της έκθεσης «When Free Isn’t», που προτείνει βελτιώσεις στη νομοθεσία αλλά και δράσεις προστασίας των παιδιών από τις άδικες και βλαβερές επιχειρηματικές πρακτικές. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έκθεση στη διαδικτυακή διεύθυνση http://www.enacso.eu/wp-content/uploads/2015/12/free-isnt.pdf

Καθώς τα σημερινά παιδιά εισέρχονται στον κόσμο της τεχνολογίας από πολύ μικρά – και αυτό δεν είναι κακό – είναι σημαντικό για τα μικρά παιδιά να είμαστε πάντα κοντά τους, όταν αυτά πλοηγούνται στο Διαδίκτυο, για να διασφαλίζουμε ότι βρίσκονται σε ποιοτικούς ιστοχώρους και ότι – αν συμβεί κάτι περίεργο – θα τα βοηθήσουμε άμεσα. Ανακαλύπτουμε μαζί τους εικονικούς κόσμους, και δράττουμε όλων των ευκαιριών που μας δίνει το παιδί για να μιλήσουμε μαζί του και να το αφυπνίσουμε.

Και κάτι πολύ σημαντικό: αν το παιδί μας μας ζητήσει τη βοήθειά μας στο Διαδίκτυο, το κάνουμε αμέσως, δεν το αμελούμε. Για να μας ζητάει βοήθεια, υπάρχει σοβαρός λόγος!